22/5/2011
K.RIESCO
Mitjans massius:
Televisió: És un mitjà audiovisual massiu que permet als publicistes desplegar tota la seva creativitat perquè poden combinar imatge, so i moviment.
Els seus principals avantatges són: Bona cobertura de mercats massius; cost baix per exposició; combina imatge, so i moviment; atractiu per als sentits
Ràdio: És un mitjà "sol-àudio" que en l'actualitat està recobrant la seva popularitat.
Els horaris més populars són els de "les hores de conduir", quan els que van en el seu vehicle constitueixen un vast auditori captiu.
Periòdics: Són mitjans visuals massius, ideals per a anunciants locals.
Els seus principals avantatges són: Flexibilitat; actualitat; bona cobertura de mercats locals; acceptabilitat àmplia; credibilitat alta. A més, són accessibles a petits comerciants que desitgin anunciar-se.
Entre les seves principals limitacions i desavantatges es troben: Vida curta; qualitat baixa de reproducció; pocs lectors del mateix exemplar físic i no és selectiu en relació amb els grups socioeconòmic
Revistes: Són un mitjà visual "massiu-selectiu" perquè es dirigeixen a públics especialitzats però de forma massiva, la qual cosa els permet arribar a més clients potencials.
Internet: Avui dia, l'internet és un mitjà audiovisual interactiu i selectiu, que depenent del tipus de producte i l'audiència al que va dirigit, pot arribar a una bona part dels clients potencials.
Cinema: És un mitjà audiovisual massiu que permet arribar a un ampli grup de persones "captives" però amb baixa selectivitat.
Mitjans Alternatius: Són aquells mitjans que no es troben en les anteriors classificacions i que poden ser molt innovadors.
• Faxos.
• Carrets de compres amb vídeo en les tendes comercials.
• Protectors de pantalles de computadores.
• Discos compactes.
• *Kioscos interactius en tendes departamentals.
• Anuncis que passen abans de les pel·lícules als cinemes i en els videocassets rentats
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada